marți, 2 septembrie 2014

Duhul Sfânt - Poezie creştină scrisă de Neli Mihail, prietena parohiei noastre ...




Duhul Sfânt

          de Neli Mihail

Dumnezeu Duh Sfânt,
Adiere-n vânt,
Sufli unde vrei,
Fugi de oameni răi,
Pe cei drepţi Te-aşezi
Ca să nu îi pierzi.

Vino şi la mine-n zbor
Să Te-aşezi pe cap, uşor..
Porumbel sfătuitor
Toată viaţa până mor.

Vino, vino, Duh de Viaţă,
Să capăt curata faţă.
Vino, vino Duh frumos
Să am chipul luminos.
Vino-n fiecare clipă
Să m-atingi cu-n colţ de-aripă
Să-mi trezesc mintea şi eu
Să fiu doar cu Dumnezeu.

Vino, Duh Sfânt călător
Să mă treci pe lângă nor
Când Îngerul păzitor
Îmi ia sufletul în zbor..
Să-nchid ochii-ncetişor
Şi să nu privesc în gol
Când vrăşmaşii-mi dau ocol
Să mă smulgă-n gheara lor.

Vino Porumbel Duh Sfânt,
Să mă iei de pe pământ
Nu acum, nici prea curând..
Ci, când pregătită sunt.
Când candela e aprinsă
Cu fapte şi cu credinţă
Şi cu mir de nard curat,
Sufletul înfăşurat,
Poate merge la-Împărat.

Duhule Sfânt pân-atunci
Multe daruri să-mi aduci..
Pacea, nădejdea, iubirea,
Blândeţea şi fericirea,
Dreapta socotinţă-n toate
Cu smerenie în fapte.
Şi gândind că sunt nimic,
Nici măcar un vierme mic,
Hristos se va îndura
Şi iertarea îmi va da..

Asta e nădejdea mea.

Aliluia! Aliluia!


Duhule Sfânt, necuprins cu mintea.. vino şi te sălăşluieşte în noi! Amin!

Duhul Sfânt Mângâietorul
Cercetează-ntreg poporul..
Cine vrea să-L dobândească,
Liturghia să-nsoţească,
În credinţă să sporească,
Cu dragoste să postească,
 Şi de suflet să-ngrijească!

(O reţetă creştinească.)

Amin!

Niciun comentariu: